Pengedar Shaklee Bukit Pasir & Simpang Renggam Johor COD & Kurier

Hi Assalamualaikum, saya Nur Nabeela Ilias, seorang suri rumah dan bussinesswomen. Ibu kepada seorang anak.

Saya mula mengenali Shaklee melalui produk Shaklee yang saya guna. Pada awalnya bukan untuk bisnes tapi selepas rasai keberkesanan produk, saya tekad untuk buat bisnes.


Pengedar Shaklee Lenga dan Pagoh Johor          


Kawasan Liputan Pengedar Shaklee Lenga dan Pagoh Johor

Selain Muar dan Pagoh saya juga turut COD di Muar dan Bukit Pasir di Johor. Sekiranya balik ke Simpang Renggam servis COD turut dibuat.

Tapi jangan risau, walaupun berada luar dari lokasi yang dinyatakan. Saya boleh kurier ke seluruh Malaysia, online juga dilakukan.

Hubungi saya

Nabeela Ilias
HP: 014-8282039 

Produk Yang Menjadi Pilihan



Antara produk Shaklee yang menjadi pilihan ramai ialah Vivix, ESP, Lecithin, Omega Guard, Vitamin C, Carotomax, Herbal Blend dan sebagainya. Set Kurus, Set Hamil, Set Mengandung dan sebagainya

Tiada ulasan

Dikuasakan oleh Blogger.